HTML

Frissülő infók netes pénzkereseti lehetőségekről!

VANNAK, AKIK MINDIG BIZTOSRA AKARNAK MENNI. EZ A LEGBIZTOSABB ÚTJA A SIKERTELENSÉGNEK! Elérhetőségem: munkak30@gmail.com

Friss topikok

Linkblog

Website Tester - ez egy átverés, vagy valódi üzleti lehetőség?

2010.09.07. 14:44 netlovetta

Most, hogy pillanatokon belül lezárul a regisztrációs lehetőség, érdemes kicsit körüljárni, mit is ígér valójában az Alphamarket Research Inc. (AMR). Nem szeretném ugyanis, ha sokan annak ellenére csalódnának, hogy hirtelen komoly összegben - vagy abban a tetszetős táblázatban megjelenő ezerdollárokban - reménykednének, amelyet belépéskor az oldalukon látnak, és az mégse érkezik a számlájukra az elkövetkezendő napokban.

Egyvalamit fontos tisztázni. Munka-, energia- vagy pénzbefektetés nélkül meglehetősen apró a valószínűsége annak, hogy valaki nagy halom pénzeket keressen még akár az interneten is. Ezzel valóban nem akarom kedvét szegni senkinek, aki regisztrált a Website Tester-programba, de úgy döntöttem, hogy ha valaki nem olvasta el az AMR vezérigazgatójával, Michael DeBiassal 2010. augusztus 17-én készült interjút (bár ennek a blognak az első posztjában leírt - a google toolbar használatával - beágyazott fordítóprogrammal ezt bárki megtehette), itt most én kivonatosan leírom, miről is szólt ez az interjú, illetve az a része, amely a pénzkereseti lehetőségeket illeti.

A továbbiak tehát az interjú általam kicsit "magyarabb" nyelvre konvertált részletei, mint ahogyan azt a fordítóprogram teszi.

Számos cég készíttet felmérést a honlapjáról, hogy észrevételeket gyűjtsön az idelátogatókról. De van egy csapda: csak nagyon kevés a felhasználó hajlandó befektetni időt egy ilyen felmérésbe... 

Oldalunk teszterei ellátogatnak e cégek honlapjára ügyfeleink érdekében, hogy értékelje azt. Gondoskodunk arról, hogy csak azok a tesztelők, akik a honap célcsoportjába tartoznak, mérjék fel cég oldalait. Valójában minden teszter egyszerre potenciális új ügyfél (ha tetszik az oldal, a megrendelő cég egyben ajánlja is az oldalon található terméket a tesztelő számára ajánlott kuponért). Ez ugyan nem jelenti azt, hogy a weboldal tesztelő köteles megvásárolni bármilyen, az oldalon található terméket. De ha megtetszik egy, az oldalon található ajánlat, miért ne élnének vele? Ez arra ösztönzi a vállalatokat, hogy a teszter részére termék-vásárlási kupont ajánljanak fel. A vállalat szempontjából a szelvénynek kezdetben nincs költsége, a tesztelő szempontjából viszont hasznos lehet, ha egy, a tesztelt weboldalon látható termékre kap például egy $ 5 kupont, mint ha azt látná, hogy kap 20 cent árengedményt.

Vegyünk például egy olyan vállalatot, amely professzionális e-könyveket kínál. Egy olyan látogató, akinek csak öt perc ideje van, hogy értékelje az ezen az oldalon látható ajánlatokat, esetleg tovább lép. De a teszter, aki hosszabb időt tölt el az oldalon, hiszen ez a munkája, felfedezhet egy olyan e-bookot, ami az ő érdekeit is szolgálja - ha igen, így megvásárolhatja a kupon-rendszerben $ 5-onként US $ 1.20-ért a terméket. De azok a tesztelők, akik nem használják a kupont, is szereznek egy nagyon tiszteletreméltó, US $ 12 / óra pro-névleges jövedelmet. (Megj.: Hogy mit jelent: pro-névleges jövedelem, ezt ne kérdezzétek, mert én sem értem...) A cég csökkenti a költségeit annak a vizsgálatával, hogy ki vásárol kuponokat, és így jó eséllyel kap új ügyfeleket jobban átvizsgált a weboldalon keresztül.

Kérdésre, hogy mit jelent a regisztrált tesztelő számára megjelenő potenciális jövedelem?, a válasz a következő:

Ez a szám a maximális jövedelem, amit egy weboldal-tesztelő elérhet optimális körülmények között. Nem várható, hogy ezek az optimális feltételek az első naptól (az interjú időpontjában szeptember 1.) megvalósulnak, mert kell egy kis idő ahhoz, hogy  felhalmozódjanak a tényleges honlap-vizsgálatok. Aztán persze sok múlik a weboldal teszter készségén (gondolom: szorgalmán) is. Mi azt tudjuk biztosítani nekik, hogy minden honlap-tesztert tisztességes módon az ő munkahelyi teljesítménye alapján kompenzálunk (fizetünk).


Eddig az interjúnak azok a részei, amelyek minket, tesztereket érintenek.

A kérdés, ami mindnyájunkban felmerülhet, hogy amikor "passzív jövedelemről" beszél az AMR, vajon mit is ért ezen pontosan? Ha betart minden ígéretét, akkor abból a medencéből, amelyben az egész világon alattunk csatlakozók száma látható, minden teszter által elvégzett munka után 0.005 % üti a markunkat. Ha csoportot is építettünk, akkor 10 mélységig lefelé a csoportunkban dolgozó teszterek által elvégzett munka után 2 % lesz a jövedelem. Aki tehát nem vállal konkrét weboldal-tesztelő munkát, ennek arányában várhat jövedelmet. Rosszul senki sem járhat, hiszen fizetni semmiért nem kell, ez logikus. Ezért még az se jár rosszul, aki végül is nem csinált semmit, csupán valamikor regisztrált az oldalra, mert ha a nemzetközi csoportjában lévők elég nagy számban elég sokat dolgoznak (ha jól keresnek, az nyilván lelkesíteni is fogja őket), akkor az AMR-cég ígérete szerint az is keres pár dollárt. Az persze nem valószínű, hogy ebben az esetben egy ilyen összeg fedezni fogja egy háztartás költségeit!

Egy fontos dolgot azért megjegyeznék - a biztonság kedvéért. Amíg a cégnél nem realizálódik bárki számára bármennyi jövedelem, tanácsolom, senki ne adja meg a közvetlen bankszámlaszámát, inkább nyisson egy AlertPay-számlát, és oda kérje a pénzét. Az AlertPay számlanyitáshoz a segédletet itt látod>>>

 

56 komment

Címkék: website tester website tester

A bejegyzés trackback címe:

https://netlovetta.blog.hu/api/trackback/id/tr732277742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nemethbandika 2010.09.07. 19:14:47

kiváncsian fogom várni a feljeményeket. Arról nem esett szó, hogy a 250 dodót (a belépésért) mikor kapjuk meg. Illetve, hogy ténylegesen mikor kezdődik a melő. A website tester oldalán nézem hogy már mindössze 2 ezer hely van és vége a regisztrációnak.

Számításaim szerint a regisztráció végére több 258 ezer ember lesz alattam. Ha az alattam lévő minden ember keresetéből jön nekem 0.005 dodó akkor is minimum 1425 dollár üti a markom, ami jelen számítás szerint is 319 200 ft. Miért éri ez meg a rendszernek? Emmellé én még plusz pénzt is kapok, azaz bőven a minimálbér hatszorosát is megtudom ezen rendszeren keresztül keresni. Ahhoz, hogy én 5 ezred dollárt kapjak, ahhoz az alattam lévő embernek 1 dollárt kell megkeresnie. EZ TÚL SZÉP!!! hol itt a baki?

Nemhiszem hogy az alattam lévő emberek pénzéből túl sokat fog adni a cég. Szvsz az AMR megfog szabi egy határ, mondjuk 500 USD amin felüll nem fog többet fizetni a mások munkája után. MErt igy akkor 400.000 weboldal tesztelőből 200.000 minimum felmond a régi munkahelyén. Mert közel 400 ezer ft nem kevés pénz.

Ezeket a kérdéseket feltették már az AMR vezetőségének? Tartható lesz ez? nemfog becsődölni ez az egész hóbelebanc??? Mert ez túl szép nekem...

netlovetta 2010.09.07. 20:43:56

@nemethbandika: Csak találgathatunk... én se tudok mást tenni. Egyébként nagyon sok minden olvasható a Website Testerről minden nyelven szerte az interneten, de mindenki más is csak találgat.

Én egyébként másképp számítanék, ha elkezdenék számolgatni, mert pl. egyelőre az AMR-cég is csak reménykedik abban, hogy ők lesznek a világ első számú webteszter-cége. Még az se tudható, hány potenciális megrendelője van, akik máris készek fizetni a tesztelésért.

Úgyhogy türelem - és a lényeg, hogy azok, akik regisztráltak, mást nem veszíthetnek, csak a reményt.:)

nemethbandika 2010.09.07. 22:58:01

Végülis maga az AMR rendszer elképzelés nem hülyeség. 400 000 tesztelőre jut több millió potenciális ügyfél. Én azért örülnék neki ha beindulna, nem mondanám h ebből élnék, de azért az esti bulikra meglenne a költőpénz :)

nemethbandika 2010.09.08. 12:48:20

véget ért az előregisztráció. elvileg hamarosan jelentkeznek

sziren20 2010.09.08. 13:24:43

Véget ért a szavazás az még jo, de pillanatnyilag be se tok lépni.

nemethbandika 2010.09.08. 15:27:09

én se tudok belépni, gondolom most készítik elő az új felhasznéálói felületet.. uhh jó is lenne már n ekikezdeni :D

nemethbandika 2010.09.10. 11:25:35

Új dátum szerint, szeptember 14.én indul el az oldal. Kiváncsian várom!

mytester 2010.09.10. 12:06:28

@nemethbandika: Szia!Már beléphettek a mytesterjobs.com címen!:-)

mytester 2010.09.10. 12:07:25

Már beléphettek!A mytesterjobs.com címen!:-)

netlovetta 2010.09.10. 15:46:34

@mytester: köszönjük az infót, a lepel tehát lehullt!
Tehát a belépési cím: mytesterjobs.com/

feles 2010.09.10. 16:20:01

Én pl nem tudok belépni

nemethbandika 2010.09.10. 17:39:31

furcsa mód hipp hopp eltűnt az 285 ezer ember alólam. Akkor mégsem egyvonalas ez a rendszer?

nemethbandika 2010.09.10. 17:41:23

bocsi 72.... és még semmi melót nem lehet csinálni. A wensitetester.biz oldalon pedig a 14.e dátum van. Nekem egyre furcsább ez az egész :/

netlovetta 2010.09.10. 19:48:59

@nemethbandika: Reméltem, hogy másképp lesz, de a nagyon komoly, és a befizetések után azonnali jutalékot ígérő Mandura-programban sem fizet az a medence, amit az egyvonalas akárhányszázezer ember után ígérnek. Pedig ott aztán mindenre megesküdtek, és mindenki visszakövethető, nevesítve egészen az amerikai cég elnökéig...
Na de majd meglátjuk - legközelebb az októberi elszámolásnál. Addigra remélhetőleg tényleg lesz munka a saját csapatban is...@feles:

A melót minden nap nézni kéne, mert ezek nem fognak külön kiértesíteni. Ha adódik egy munka, az ott lesz az oldaladon, feltéve, ha az általad bejelölt nyelven és megjelölt témakörökben lesz tesztelendő weblap - gondolom én.

netlovetta 2010.09.10. 19:50:42

@feles: És a zárásig be tudtál lépni? Mert ha igen, akkor valamit elronthattál még akkor...
Az én csoportlétszámom pl. 10-zel csökkent...

feles 2010.09.10. 20:07:45

Nem rontottam el semmit. Ezt írja ki: The supplied user id and password does not match! És igen be udtam lépni zárásig.

feles 2010.09.10. 20:18:23

Hmm be tudtam lépni de hova tűnt az az 1000$ feletti összeg??? most csak 39 dolcsit látok a Teamemnél

feles 2010.09.10. 20:31:07

Most ahogy olvastam az oldalon hogy: "Cash a monthly passive income for every website tested by one of your team members." Akkor ezek szerint az a passzív 1000$ fölött lévő összeg csak akkor jön össze ha minden utánad regisztrált tesztelő teljesít egy bizonyos mennyiségű tesztet havonta ha ezt pl. nem teljesíti akkor nem részesülünk annyi pénzben mint ami ki volt írva.

fejem a tehenem 2010.09.11. 00:08:42

Szia, mytester! A mytesterjobs.com címet honnan vetted? Mert a websitetester.biz oldalon nincs rajta és a twitteren se! Én azért megvárnám, hogy hivatalosan tájékoztassanak, mert lehet, hogy csak valaki csinált egy websitetester-hasonmás oldalt és így akarja elcsenni a felhasználónevedet és a jelszavadat!

netlovetta 2010.09.11. 09:36:27

@fejem a tehenem: Ez egy jó kérdés, mégis ennek kicsi a valószínűsége, mert ha belépsz az oldalra az azonosítóiddal, a My Team panelben név és email-cím szerint látod névvel, (legalábbis 10 mélységben, szerintem), hogy kik és milyen email-címmel regisztráltak.

netlovetta 2010.09.11. 09:37:15

@feles: Nagyjából én is ezt próbáltam leírni ebben a postban - a túl nagy álmok elkergetése érdekében:)

feles 2010.09.11. 11:10:11

@fejem a tehenem: Szerintem se kamu oldal mert én nem tudtam belépni először mivel nem a megfelelő jelszót adtam meg és kicsit gondolkodva a helyeset megadva már be tudtam lépni.

Anony 2010.09.11. 11:46:13

Beléptem azon az oldalon 1x és már nem enged többet!!!!
Lehet csórják az adatokat!!!!
Ti nektek sikerült még belépni????

netlovetta 2010.09.11. 11:54:41

@Anony: Most próbáltam, igen, be lehet lépni, csak az elszámolási időket tologatják, jelenleg már október tizenvalahanyadika, tegnap még október 1. volt.
Van egy jogi nyilatkozat az oldalon, mely szerint harmadik félnek nem adják ki az adatokat. Természetesen a jogorvoslatot érvényesíteni - amennyiben megszegik a saját jogi nyilatkozatukat - nem egyszerű, főleg innen, Magyarországról, de világszerte 400 ezer tester (és immár tovább lehet hirdetni magát ezt a lehetőséget is) adataival visszaélni eléggé kockázatos dolog. Lehet, hogy regisztrált néhány FBI-os is;):)

fejem a tehenem 2010.09.11. 11:57:52

@netpénz: Még ilyeneket is megoldanak szerintem a mai hackerek, de nem legyen igazam. :)

fejem a tehenem 2010.09.11. 12:54:42

Írtam egy levelet a service@alphamarketresearch.com-nak. Ez a legbiztosabb. :)

Yossarian15 2010.09.11. 14:38:00

Az a másik oldal nagyon kamunak tűnik. Én inkább várok 14-ig, minthogy elveszítsem az accomat. Még ha kicsi is erre az esély...

Anony 2010.09.11. 19:03:03

Minden postafiókom működik csak az nem amivel beléptem az oldalra....
Az szét omlott...
Nem tudom van e hozzá köze de vigyázzatok!

annamária19 2010.09.11. 21:20:37

Be tudtok lépni a website tester oldalra?mert én már 3 napja nem találom.

netlovetta 2010.09.11. 21:35:21

Soha nem állítottam, hogy bárki ebből az üzletből fog meggazdagodni, ezt azért szeretném, ha mindenki jól az eszébe vésné. Ahogyan azt se állítottam, hogy bármi, ami ebben a blogban található, megoldja bárki univerzális anyagi problémáit.
Ettől függetlenül van még jó néhány igen jó haszonnal kecsegtető üzleti ajánlat a neten. Ez a blog ezekről szól. Tehát a továbbiakban is ezekről fogok írni. A döntés lehetősége pedig kizárólag a TIÉTEK!
Én épp annyira látok a kulisszák mögé, mint bárki, csupán minden igyekezetemmel azon vagyok, hogy nálatok egy kicsivel jobban körbejárjam az adott témát, és ezzel megkönnyítsem a TI helyzeteteket.
Igyekszem olyan lehetőségeket felderíteni, amelyekben Titeket semmi anyagi veszteség nem érhet. Ebben a blogban CSAK ILYENEKET AJÁNLOK! Ha pedig a remény vész el, az feledhető.

nemethbandika 2010.09.12. 06:25:02

Persze ez természetes ahogy leírtad. Csak hát a website tester körüli dolgok egyre furcsábbak. Szerintem ilyen netes üzletek csakis kereset kiegészítésnek jó. Fiataloknak bulizásra való cash , idősebbeknek egyéb másra.

Én kiváncsian várom a fejleményeket.. meglátjuk mi lesz belőle.

nemethbandika 2010.09.15. 15:29:08

már belehet jelentkezni a website tester oldalra csak 20-ból 20 szor sikertelenül ment a dolog mert a szerver túlterhelt... gratulálok :) ... eggyébként a mytesterjobs.com oldal nem volt átverés.

mytester 2010.09.15. 17:30:20

@nemethbandika: Miért lett volna átverés?:-)Amúgy amikor egy tök ismeretlen oldalnak lásd:websitetester kiadja valaki az adatait akkor nem parázik?Csak utána mikor újra rá kell bólintani azokra az adatokra amit már egyszer megadott?Ha kellenek az adataink akkor már a websitetesteren elvehették volna.De mindenesetre jobb félni mint megijedni!Még mindig vacakol az oldal nagyon nehéz bejutni és persze mutat egy két érdekességet:-( Mindenesetre kíváncsi vagyok mi lesz!

fejem a tehenem 2010.09.15. 21:21:14

@mytester: Úgy van, jobb félni, mint megijedni, főleg, hogy a felhasználónév-jelszórablás létező dolog. Egyébként a levelemre azóta se válaszoltak. :P De mostmár úgyis idejétmúlt. Na, megpróbálok belépni.

nemethbandika 2010.09.15. 21:53:28

szerintem összeomlott a szerver, v. nemtom de nekem elég szépséges dolgokat ad ki :D

fejem a tehenem 2010.09.15. 22:08:23

A fűzfán fütyülőjüket. :P
Errrroooor!

nemethbandika 2010.09.16. 01:45:59

sikerült leaktiválnom így háromnegyed kettő felé a hozzáférésemet és ugyanaz fogad mint eddig. napközben megnézem kapok-e melót esetleg.

evike1969 2010.09.16. 06:52:49

@nemethbandika: Hol lehet megnézni,hogy kaptam-e melót?

evike1969 2010.09.16. 07:35:37

Hol lehet megnézni,hogy van-e meló?

netlovetta 2010.09.16. 09:43:42

Kedves Hölgyeim és Uraim!:) Számos olyan cég lelhető fel az interneten, mely weboldal-tesztelési munkát kínál. Van olyan is, amelyik regisztrációs díjat kér - ilyet soha nem ajánlanék -, és olyan is, amelyet már magam is ajánlottam ebben a blogban, majd kitöröltem, mert egyetlen felmérés után soha többé nem kaptam másikat. Cégek sokaságát tudnám sorolni - akit érdekel, szívesen megírom levélben - de nem véletlenül nem tettem be a blogba.
A Website Tester (AMR-cég) óriási hírverést csapott szerte a világban. Egyaránt keres még most is tesztereket épp úgy, mint cégeket, amelyek tesztelnék a weboldalaikat. Felmerülhet a gyanú, hogy csupán adatlopásra szakosodott, de egy gmail-címmel (vagy bármilyen más címmel, amely SPAM-védett) kiszűrhetők a kéretlen levelek. És egyéb semmilyen más olyan adattal sem tud mit kezdeni, amelyet az adatlapjára kért. Ha konkrét magán-bankszámlaszámot kért volna, az lenne az igazán elgondolkodtató, de ezt nem tette, még legalábbis. Ezért ajánlottam, hogy ha eljut bárki addig, hogy jövedelme lesz - amint itt is írtam, ha minden igaz, amit mond, az sem várható napokon belül -, akkor is nyisson pl. egy AlertPay-számlát, aminek a nyitási segédleteit leírtam ebben a blogban. Így a valóban legfontosabb adat, amiből bárkinek kára származhat, vagyis a magán-bankszámlája feltörése (bár ez is szinte lehetetlen) ellen mindenképpen védve van.

netlovetta 2010.09.16. 09:45:19

@evike1969: A saját oldaladon! Használd a beágyazott fordítóprogramot, az itteni legelső blogbejegyzés ehhez ad segítséget.

netlovetta 2010.09.16. 09:51:25

@fejem a tehenem: Amíg nincs jövedelmed a tesztelésből, addig a felhasználónév-jelszólopásnak semmi értelme, ha csak az összes bárhová történő regisztrációdra nem ugyanazt a felhasználónevet-jelszót használod, de ezt meg ugye csak nem teszed meg!:) Ezen kívül számos ingyen letölthető kémprogramvédelem, tűzfalvédelem lelhető fel az interneten adathalászat ellen, sőt, ott kezdődik a dolog, hogy a saját számítógéped jelszóvédelme alap.

fejem a tehenem 2010.09.17. 06:28:45

Ezaz! Hajnali 6-kor simán beengedett! :)

mytester 2010.09.17. 07:25:06

@fejem a tehenem: Jaaja!Engem is, tök gördülékenyen működött de melótéren sajna semmi változás:-(

Angelhajnal 2010.09.17. 19:45:10

Sziasztok!

Engem továbbra sem enged be. Illetve jelenleg a következőket írja ki, az oldal megnyitási kísérletem után: Whoops! That didn’t go well.
Majd utána órákig gondolkozik.
Szóval Én még mindig nem jártam sikerrel.
Ha netán kitörlik az embert arról kap valami értesítést, vagy egyszercsak majd megunja a sikertelen kíséreleteket?
köszi

fejem a tehenem 2010.09.18. 08:07:31

twitter.com/AlphaMarket/status/24802932943

Az új szervert Mo-i idő szerint hétfő hajnalban üzemelik be. Addig semmi nem műxik.
"Váárni, csak várni, mindig csak várni..."

Sylas 2010.09.27. 22:48:20

Ez egy akkora kamu megint,hogy csak füstöl vége.Nekem még az aktiváló linket se küldték el az e-mail címemre.Vagy adatlopás,vagy valami más volt a készítők célja.Ez a húzás-halasztásból nyilvánvaló.Ja és hol tudom magam törölni??Sehol,na ez is,hogy lehet.Ez is valami amerikai szar,amivel meg akarnak etetni.

nemethbandika 2010.09.28. 06:27:13

My data menüpont alatt van egy gomb: Delete Account. ha gondolod ezzel tudod törölni a hozzáférésedet.

Mielőtt kommentelsz kérlek tájékozódj rendesebben!

mytester 2010.09.28. 18:24:35

@nemethbandika: Szia! Te mindig képbe vagy hátha nekem is tudsz segíteni.Meg akartam változtatni a kifizetési módot az adataimnál és azóta nem enged be a saját oldalamra azt írja hogy a jelszó és a felhasználó azonosító nem egyezik.Próbáltam elfelejtett jelszónál újat kérni küldték is de úgyse sikerült belépni.Ja írtam is nekik arra még nem jött válasz.Van amúgy valami változás az oldalon?Bocsi hogy téged zargatlak :-)

Sylas 2010.09.29. 17:22:20

@nemethbandika: Ja csak az úgy vicces lett volna,ha még nem is küldték az aktivációs emailt.De azért biztos én nem tájékozódtam rendesen...A másik ja ha már ennyire képben akkor,hogy lehet majd itt melót szerválni,mert nekem ezt írja ki,hogy:There are currently no job offers matching your languages/fields of interest. Check back tomorrow for new job offers。Köszi a segítséget:)

nemethbandika 2010.09.29. 17:40:20

Én se tudhatok mindent. mytester hibájához sajnos nemtudok hozzászólni. Gondolom egy újabb oldal hiba. Minden nap küldj e-mailt ás akkor tuti felfigyelnek rád

Sylas: nekem is ezt a mondatot irja. Ha twitterüket olvasod akkor az a szitu hogy még mindig kezelik a felhasználókat és amint minden oké utánna kezdődik a meló.

ennél többet én se tudok.

domanyk 2010.10.03. 11:56:15

Kedves Tesztelők!
azt hiszem elkezdődött, már az este észrevettem, hogy a fiókomban megjelent 2 cent jóváirás(a csoportomba 57-en regiztek) ebből reggelre 5 cent lett. És ma végre megjelent a fiókomban az állásajánlatnál az első tesztelés is 24 centért!
Tehát müködni fog ez csak időt vesz igénybe mire ezt a rengeteg tesztelőt sorba veszik( regisztrációs e-mailek,helyesen vannak e kitöltve az adataik...stb)De a lényeg hogy valami már elkezdődött.Tanácsos figyelni a fiókot, mert jön a munka! Mindenkinek sok tesztet,és jó munkát, sok-sok centecskét kivánok, mert abból lesznek a dollárok!

nemethbandika 2010.10.03. 12:48:10

én már 0.24 dodónál tartok. :D

Sylas 2010.11.12. 17:27:26

Nekem idáig kemény 2db melót dobtak..És több hete semmi se történik.Akkora átbxxxxs ez is,hogy elképesztő.Csak azt nem értem,hogy mire volt akkor jó nekik ez az egész?Mert valamire biztos...
süti beállítások módosítása